שלום לכולם , ברשותי סיאט לאון 2014 1.4 טורבו גיר רגיל
רכשתי את הרכב לפני כ3 שבועות
קרה לי פעמיים בהנעה בבוקר כשהיה יחסית קר שהאוטו רעד קצת והטורים קפצו טיפה מעל ל1000 סל"ד
כאשר אני מתחיל את הנסיעה ונותן קצת גז זה נעלם .....
אשמח לעזרה אם זה משהו נורמלי או ייתכן ומדובר בתקלה