אני מחפש מיני/סופר מיני אוטומטית, אמינה, זריזה ונוחה לנסיעה משולבת.
הייתי הולך על איביזה 2014-2015 אבל שמעתי דברים לא טובים לגבי אמינות הגיר והביטוחים והטיפולים היקרים.
לעומת זאת במאזדה 2 צריך לרדת עוד בשנתונים כדי למצוא משהו טוב ובתקציב.
אשמח לשמוע את דעתכם לגבי שני הדגמים הנ"ל ודגמים אחרים שאתם חושבים שמתאימים.
תודה