Jump to content

shaharsabag

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shaharsabag

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בטעות לחצתי על כפתור במערכת ונפתח לי חלון שרשום installation wizard ואני אמור לבחור את הרכב שלי מבין שלל רכבים... לאשר פעולה ? או איך לצאת מזה.. (לחצתי על ריסט. כיבתי והדלקתי את המערכת מחדש וזה תקוע על השלב הזה ) אודה מאוד לעזרתכם !!
×
×
  • תוכן חדש...