שלום,
מחפש המלצה למצלמת רוורס שמתאימה להחלפת נורית הרישוי האחורית בסיאט איביזה החדשה.
קיבלתי המלצה על מצלמה לפולו עם חיישן CCD של סוני בלינק הבא:
http://s.aliexpress.com/JvuaEn2u
ומצאתי הרבה מצלמות שרשומות כתואמות לאיביזה, כדוגמת זו:
https://m.aliexpress.com/s/item/32663588864.html
הבעיה היא שבמידות שרשומות (לשתי המצלמות) זה לא נראה מתאים למה שאני מדדתי אצלי.
תמונות מצורפות.
למי שיש המלצה, נסיון בנושא, אשמח לייעוץ.
תודה מראש.