Jump to content

Yanir.rosh

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Yanir.rosh

  1. שלום ברשותי גולף 2008 tsi יש לי בעיה בחלון האחורי. החלון נפתח הפוך, כאשר לוחצים להוריד את החלון הוא עולה ולחיצה לעלות מורידה את החלון. הדבר קורה גם בלחצן של הדלת וגם בלחצן הכללי ליד הנהג. הבעיה רק בחלון אחד. אשמח לדעת כיצד ניתן לפתור את הבעיה תודה
×
×
  • תוכן חדש...