Jump to content

Ldshtsh

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

הנקודות של Ldshtsh

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הי שלום לכולם , אני חדש בפורום ומנסה להיכנס לתחום רכבי האספנות, אני מחפש שברולט קאמרו בין השנים 1967-1974 (chevrolet camero) אם אתם מכירים מישהו או יכולים להפנות אותי למקום מסוים כדי שאני ירכוש את הרכב אני מאוד השמח !
×
×
  • תוכן חדש...