שלום,
כבר זמן מה שהמסך של החיישני רוורס לא עובד כמו שצריך.
המסך לא מצפצף, לא מראה את כל תצוגת ה7 סיגמנטים כדי להראות את המרחק, והאורות לא עובדים כראוי.
אני מוסיף תמונה של הצג במרחק קטן מהקיר. רואים גם שצד אחד נותן קו אחד של אדום.. צד שני ירוק
איך מתקנים את זה?