Jump to content

danielchai

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של danielchai

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. נכון, הם סינים וצריך לקחת בחשבון אבל האיכות טובה בסך הכל. השירות שלהם (לפחות מחווית השירות שלי) היה מעולה וראוי להערכה. יש להם עכשיו גם מבצע על האירופאים אבל אני העדפתי להסתפק בסינים.
  2. אל תקנה באוטו דיפו..בהום סנטר יש נורות פיליפס הרבה יותר זולות.
×
×
  • תוכן חדש...