אז לדעתי מנועי TSI 1.8 שקיים אצלי בסופרב זה מנוע שרחוק מלהיות אמין.לאחר 53000 ק"מ הלך לי קולר שמן.רכב שכבר לא היה באחריות.מחיר קולר 2500 שח תוסיפו עבודה זה עוד 1500 שח תוסיפו שטיפת רדיאטור עם חומר אוגינלי של צמפיון זה עוד 400 שח ותוסיפו מי קרור G13 שזה עוד 85 שח ועל כל הסכומים האלה תוסיפו מע"מ.ברכב הזה החליפו פעמיים קלצ"ים ופעם אחת מחשב גיר שזה היה בתקופת האחריות.הרכב הזה מעולה כל עוד האחריות בתוקף.לאחר מכן תתכוננו להוצא אלפי שקלים ואולי עשרות אלפים.אני אישית לא מתכוון להתקרב לצמפיון.בהצלחה למהמרים