מאזדה 2 שנת 2012 131000 קילומטר.
אהלן חברים אני רוצה לדעת אם לעשות טיפול גיר או לא. לדעתי לא עשו לפני טיפול גיר וגם אין איזושהי בעיה בגיר רק רוצה לשמור על טיפול רציף וראוי לרכב. אשמח גם לדעת מה המלצות יצרן של רכבים חדשים לגבי טיפולי גיר.
משהו אחרון זה אם כן לעשות טיפול אז אם אפשר איזה שמן לשים