Jump to content

SUBARUBRZ

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUBARUBRZ

  1. היי איציק יכול לשלוח לינק בבקשה? תודה
  2. קודם כל תודה על המענה אכן צודק שליבואן יש, אך לדבריו ורק לאחר שהתעקשתי הם שלחו מכתב לקוני ובו תאריך מסירה ללקוח הינו ב28/5 למרות שברשיון רכב מצויין בפירוש 18/6, משמע קיים הפרש של שלושה שבועות וכן תאריך הגעה לארץ ב-25/9/14 פער של חצי שנה שקצת לא הגיוני
  3. שלום לכל חברי הפורום יש ברשותי רכב שנת 2015 שתאריך עלייתו לכביש הינו 6/15, האם ניתן לדעת את תאריך הגעתו לארץ על פי מספר שילדה? תאריך ייצור הצמיגים של הרכב הינו מ-3/14 פער של שנה ושלושה חודשים תודה לכל העוזרים ויום מקסים
×
×
  • תוכן חדש...