קודם כל תודה על המענה
אכן צודק שליבואן יש, אך לדבריו ורק לאחר שהתעקשתי הם שלחו מכתב לקוני ובו תאריך מסירה ללקוח הינו ב28/5 למרות שברשיון רכב מצויין בפירוש 18/6, משמע קיים הפרש של שלושה שבועות וכן תאריך הגעה לארץ ב-25/9/14 פער של חצי שנה שקצת לא הגיוני