Jump to content

diklamon

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי diklamon

  1. תודה. בזכות ההודעה הזאת גיליתי שהאדם שהראה לנו את הרכב הוא סוחר במסווה, וביטלתי את הקנייה של הרכב ממנו.. חשוב לציין שהרכב עבר בדיקה על ידנו ויצאה בדיקה תקינה, מה שגורם לי לתהות האם מכון הבדיקה שיתף איתו פעולה?
×
×
  • תוכן חדש...