שלום לכולם, אני חדש פה, ברוכים הנמצאים.
אני בן 21, חייל משוחרר. כפי שציינתי התקציב שלי הוא 25,000 שקלים, כשהשאיפה היא כמה שיותר נמוך כמובן..
הרכב שארכוש יהיה הרכב השני שלי, אחרי אאודי A3 שנת 2000. הייתי נשאר עם הרכב, שכן נהניתי ממנו מאוד, חסכוני, אמין, זול לאחזקה וחזק.
החיסרון היחיד שלה היה הסלון. הוא היה נוח, אבל הפלסטיקה לא שרדה את מבחן הזמן, ואפשר רק להתפלל למצוא חלפים לחלקי פנים, כי פשוט אין. נמאס לי להתעסק בתיקונים של סדקים וקילופים.
אז אחרי שקצת חפרתי, אלה הפרמטרים שאני מחפש ברכב -
שנת 2002 ומעלה
סלון ברמה גבוהה מאוד, רמות גימור גבוהות בלבד.
מנועים עד 2000 סמ"ק כדי לשמור על צריכת דלק הגיונית.
למרות זאת, שלא תהיה עגלה.. קשה לי לנסוע על רכב שנופל משמעותית בביצועים.
תודה רבה לכולם!