Jump to content

katz

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של katz

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

  1. יצרן: פורד דגם: פוקוס שנה: 2016 תיבת הילוכים: אוטומט סוג מנוע: בנזין נפח מנוע: 1498 תת דגם: Titanium הצ'בק אוט' 1.5 (150 כ''ס) טסט עד: 01/01/2021 צבע: לבן מטאלי יד: יד שלישית ק"מ: 63,200 בעלות נוכחית: פרטית בעלות קודמת: פרטי אזור: חיפה והסביבה מחיר: 57,000 ₪ רכב מטופל עם כל הקבלות. ללא תאונות. הוחלפו לפי טיפולים:פלאגים ,פילטרים,שמנים. מצבר חדש,4 צמיגים פיילוט ספורט 4 בני שנה. גיר אוטומט רגיל ללא בעיות. אוטו כיפי לנהיגה וגם פרקטי. טלפוןו:0546379543
      • 1
      • רעיון טוב!
  2. שלום לחברי הפורום יש לי בעיה קטנה ואני אשמח לחוות דעת עינייניות בנושא... לפני חודש הייתי מעורב בתאונה ולעומת שלא היה נזק מכני לרכב הוא הורד מהכביש על ידי בוחן תנוע, נרשמ שאני אמור לבצע תקנה 309 שזה אומר להזמין שמאי שיבדוק ליקויים ->תיקון במוסך של כל הליקויים-> ו בדיקה על ידי בוחן משרד הרישוי לצורך החזרה לכביש. התיקונים טופלו אבל יש בעיהת כאשר אני מגיע למשרד הרישוי לצורך הנפקת רישיון כתום(רכב מורד מכביש) הם לא רואים שאוטו הורד מהכביש...במשטרה כן רואים שמוזן שרכב הורד מהכביש ו במשרד הרישוי לא!!! מה אפשר לעשות בנושא? כמובן אני יכול לנסוע כי יש לי רישיון רכב מונפק בתוקף....אבל החששות שלי מה יהיה אם חס וחליללה תאונה או סתם יעצרו אותי לבדיקה... לא רוצה קומבינות ולא רוצה לפחד ולנסוע בחשש... מה דעתכם?
×
×
  • תוכן חדש...