Jump to content

אורח9363

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אורח9363

  1. שלום לכולם, אנחנו לקראת התרחבות המשפחה ולכן מעוניינים להחליף רכב שיוכל לאכלס 3 ילדים מאחורה במתכונת סלקל, כסא בטיחות ובוסטר עם גב. כיום אנחנו עם פורד פוקוס 2009 ונראה אפשרי אך צפוף לדחוף שם עוד סלקל. הדרישות: 1. הכי חשוב - מקום להכניס 3 כסאות בהרכב שציינתי, שלא יהיה צפוף ועם עדיפות להצליח להשתמש ב2 איזופיקסים (קראתי שהרבה פעמים לא ניתן להשתמש בהם בכלל בגלל הזווית ששמים את הכסאות - ממש צמוד לדלת). 2. שנתון - לא ישן מ2014. 3. תקציב - בעיקרון יכולים להשקיע עד 100000 פלוס קצת אבל מעדיפים להשקיע באזור ה80000. 4. תא מטען גדול יחסית (זה של הפוקוס קצת קטן לנו). 5. קראנו הרבה והחלטנו שאנחנו לא בכיוון של מיניואן, כי באמת אין צורך. מעדיפים כמובן רכב חסכוני ואמין. אנחנו נוסעים פחות מ15000 בשנה והרוב נסיעות עירוניות קצרות. סקודה אוקטביה מאוד הרשימה אותנו וגם ראינו פיזית כסאות בהרכב שלנו שנכנסו שם יפה. הבעיה שקצת קשה למצוא אותה וגם התקציב קצת גבולי. קראנו גם על סיטרואן c3 פיקאסו ורנו סניק, ופה נכנס העניין של אמינות וצרפתיות, האם זה עדיין נכון בשנים האלה? חוץ מזה נשמח לשמוע עוד רעיונות לרכבים שיכולים להתאים לנו. תודה רבה מראש לעוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...