שלום לכולם,
לפני 3 שבועות במהלך נסיעה רגועה בעיר נדלקה לי נורת חום מנוע, עצרתי בצד וראיתי שהנוזל קירור ירד מתחת למינימום,
היה ברשותי נוזל קירור G13 מקורי והוספתי, אחרי בערך חצי שעה הדלקתי את הרכב ונסעתי הביתה.
במשך 3 שבועות של נסיעות (אמנם לא הרבה) הנורה לא נדלקה בכלל.
אתמול הנורה נדלקה במהלך נסיעה, עצרתי את הרכב והנוזל קירור היה בסדר אפילו ס״מ מעל המקס, חכיתי חצי שעה שיתקרר והנעתי שוב אחרי 15 דק של נסיעה בפקק שוב נדלקה הנורה ושוב חיכיתי בצד עד שיתקרר.
* כן שמתי לב שיש מין רטיבות בחלק התחתון של הרכב, האם זה סימן לנזילה של הנוזל קירור?
* האם יכול להיות שבמשך 3 שבועות הרכב לא התחמם ופתאום כן?
* בגלל שאין חיווי של חום מנוע באיביזה אני לא יודע אם התחמם באמת או שיש בעיה בחיישן כלשהו, האם זה נשמע כמו בעיית חיישן?
(הרכב עשה 60K לא נוסע יותר מדי)
תודה מראש