Jump to content

yaringo

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaringo

  1. שלום לכולם, לפני 3 שבועות במהלך נסיעה רגועה בעיר נדלקה לי נורת חום מנוע, עצרתי בצד וראיתי שהנוזל קירור ירד מתחת למינימום, היה ברשותי נוזל קירור G13 מקורי והוספתי, אחרי בערך חצי שעה הדלקתי את הרכב ונסעתי הביתה. במשך 3 שבועות של נסיעות (אמנם לא הרבה) הנורה לא נדלקה בכלל. אתמול הנורה נדלקה במהלך נסיעה, עצרתי את הרכב והנוזל קירור היה בסדר אפילו ס״מ מעל המקס, חכיתי חצי שעה שיתקרר והנעתי שוב אחרי 15 דק של נסיעה בפקק שוב נדלקה הנורה ושוב חיכיתי בצד עד שיתקרר. * כן שמתי לב שיש מין רטיבות בחלק התחתון של הרכב, האם זה סימן לנזילה של הנוזל קירור? * האם יכול להיות שבמשך 3 שבועות הרכב לא התחמם ופתאום כן? * בגלל שאין חיווי של חום מנוע באיביזה אני לא יודע אם התחמם באמת או שיש בעיה בחיישן כלשהו, האם זה נשמע כמו בעיית חיישן? (הרכב עשה 60K לא נוסע יותר מדי) תודה מראש
  2. אהלן כולם, יש לי סיאט איביזה 2014 וכמה חודשים לפני שנגמר האחריות אמרתי למוסך מורשה שיש בעיה בחלון בצד שליד הנהג, הם שמו ספריי וזה נהיה סבבה. אחרי כמה זמן הבעיות המשיכו ותקופת האחריות נגמרה, עכשיו שבאתי אליהם הם כבר דיברו על להחליף מנגנון, בדיעבד לא התעקשתי מספיק כדי שייבדקו יותר לעומק ושיחליפו לי במסגרת אחריות. בכל מקרה, שאני מעלה את החלון בצד הימני, שהוא מגיע לאמצע לפעמים הוא יורד חזרה. מה אפשר לעשות כדי לא לצאת בנזק גדול? תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...