Jump to content

papigers

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי papigers

  1. עם כמה תקציב זה יותר אפשרי? ואיזה רכב הוא כזה? ובאופן כללי, מה בקשר לאקסנט?
  2. כמה נסע - כמה זה נחשב הרבה וכמה קצת? אני לא יודע כל כך עם מה להשוות. כמו שאמרתי רוב הנסיעות יהיו לסידורים בעיר ונסיעות לעבודה וכו', אבל אני מניח שבסופשים יהיו נסיעות רחוקות עדיף רכב משפחתי כי יש ילדים קטנים במשפחה וכנראה שנצטרך את המקום לסלקל ולעצמנו
  3. היי, אני בן 23 עם רישיון מגיל 18 בערך, ואמא שלי שעומדת לקבל רישיון בפעם הראשונה רוצה לקנות רכב שישמש את שנינו. יצא לי לנהוג פה ושם אבל עקרונית זה יהיה הרכב הראשון שלי. אני יודע שזה תחום שקל מאוד ללכת לאיבוד בו, וקל לעבוד על אנשים איתו, אז חשבתי להתייעץ אצל מביני עניין. התקציב הוא בערך 25 אלף שקל (גמיש), השאיפה היא כמובן לאוטו כמה שיותר טוב, שגם יחזיק הרבה זמן אבל בלי לאכול הרבה דלק (קיבלתי הרבה המלצות על מאזדה 3 יחד עם אזהרות שזה שותה מלא), גיר אוטומט. השימוש היומיומי יהיה בדרך כלל בתוך העיר (נסיעה לעבודה בתוך העיר, קניות וכו'). קיבלתי המלצות על hyundai accent, אשמח לשמוע עוד מכם, יחד עם עוד דברים שכדאי לדעת בקנייה הראשונה וכו', אני די בור בעניין המון תודה!
×
×
  • תוכן חדש...