שלום,
אני מחפש רכב מנהלים:
* מרווח - גם לנהג, וגם בשביל 3 כסאות ילדים / בוסטרים מאחורה
* חסכוני - גם אמין וגם חסכוני (יחסית לרכב בקטגוריה הזו) בצריכת הדלק
* עלות 40-70k
* שנה: איזור 2011
שוקל: מאזדה 6, סקודה סופרב, סובארו B4 ואולי אפילו פורד מונדיאו (למרות צריכת הדלק שהבנתי היא פחות טובה ושוק לא טוב)
מחפש המלצות, בעיקר מהכיוון של אמינות וצריכת דלק. גם רכבים שלא רשמתי ומתאימים באים בחשבון.
תודה