Jump to content

Dimon88

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של Dimon88

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. גיר מקורי. 400. מנוע שני
  2. העניין_שכל_עוד_המנוע_קר_הכל_תקין_לגמרי_גם_במחשב
  3. גיר מקורי. 400. מנוע שני
  4. שלום לכולם, מאוד אודה לעזרה יש לי סובאראו B4 2004, בזמן הנסיעה שלי כאשר המנוע עדיין לא הגיע לטמפרטורת העבודה שלו הרכב נוסע כמו שצריך ויש העברת הילוכים תקינה. הבעיה מתחילה כאשר חום מנוע מגיע לטמפרטורת העבודה ואני עוצר. כאשר אני מתחיל את הנסיעה יש טלטול במנוע והגיר קופץ להילוך שלישי ותקע בו - לא ניתן להוריד הילוך ולא להעלות. בנוסף מנורת ספורט מתחילה להבהב וכמובן מנורת מנוע דלוקה. הגעתי למוסך והתקלה שמופיעה להם זה החלקה בהילוך שני. לאחר בדיקה במוסך התקלה טרמוסטת לקירור הגיר תקוע- הטרמוסטת בוטל. הוחלף שמן גיר ומסנן גיר, אך זה לא פטר את הבעיה. חשוב לציין שאם אני יוצא לנסיעה ארוכה ללא עצירות אז גם כאשר המנוע מגיעה לטמפרטורת עבודה ניתן במצב ידני להוריד הילוך לשלישי ולהעלות לרביעי בחזרה.
×
×
  • תוכן חדש...