Jump to content

אופל לוי

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אופל לוי

  1. אהלןן,לפני חודש העלתי פה בעיה ברכב שלי(עשן לבן ונפילת צד אחד של הרכב בעליה על במפר) נתנו לי פתרונות שאני כרגע עובד עליהם כמו החלפת בולמים קדמיים (עצמאית) האמת שנראה שהצלחתי אבל כרגע אני לא יכול באמת לבדוק אם הצלחתי כי המכסה שסתומים מפורק יחד עם הפסנתר -מה שאני מנסה לעשות זה להחליף גומיות שסתומים (מדובר על יונדאי אקסנט 2003 נפח 1500 (SOHC) בעיה ידועה במנועים האלו) הציוד שחסר לי זה מכווץ קפיץ שסתומים כדי להשלים את העבודה, אם למישהו יש להשכיר או למכור במחיר הגיוני אשמח ,מאזור ראשון לציון ,נמצא באזור מחמישי עד שבת ככה שאין לי את כל השבוע לעבוד על הרכב. ההישג הכי גדול שאני מחפש להשיג מהשרשור הזה זה מדריך אמיתי וממוקד מבעל ידע וניסיון ,איך להחליף גומיות שסתומים ביונדאי שלי,כרגע המצב שהחדרתי חוט לצילינדר וסובבתי את הפולי עד שהבוכנה נתקעה כדי שהשסתום לא יפול לי לצילינדר. האם צריך לעשות כיון שסתומים אחרי זה? האם אחרי החלפת בולמים(זוג) ותושבת בולם שמאלית יש צורך בטיחותי בכיוון פרונט? תודה רבה לכל העוזרים ! המטרה שלי זה לחסוך כמה שיותר על הרכב ,אני לפני שחרור לאזרחות בתקווה שאהיה לי משהו לנסוע עליו אחרי
  2. מחפש בנוסף גומיות שסתומים ואטם שסתומים -יונדאי אקסנט 2003 נפח 1500 ,סדאן
  3. הצעת מחיר לבולמים קדמים(זוג) ליונדאי אקסנט 2003 נפח 1500 מרכב סדאן
  4. עוד לא בצעתי נסיעה רצינית כדי לדעת אם הוא באמת אוכל שמן ובכמות מוגזמת. לגבי הקפיצות זה לא מפריע לי ,הבנתי שזה לא בטיחותי בכלל לנהוג ככה וכל במפר שאני עולה אני מגרד את הטמבון בצד השמאלי קדמי
  5. הדרך הקלה היא ללכת למוסך ,ולהוציא מלא כסף רק על בדיקות והבנתי שהרבה מהמוסכים יגידו שהבעיה היא א וזה רק דרך שלהם לשלול תקלה מסויימת ופה מגיע שרשרת של הוצאות שאין לי כרגע בגלל זה כל הקטע של עשה זאת בעצמך
  6. אלהן חברים.. זקוק נואשות לחוות דעת המקצועית שלכם רכשתי את הרכב לפני כמה שבועות,ומאז זה ה"עשה זאת בעצמך" שלי.אני סופר נהנה מזה כל סופ"ש שאני חוזר הביתה,אני קורא פה מלא ,עזרתם לי בהמון דברים כמו ניקוי רדיאטור,החלפת פלאגים,פילטרים למינהם,ומערכת שכוללת החלפת רדיו דיסק ופירוק דלתות שזה ה"קשה שבלחם"בכל הסיפור נתקעתי בבעיה..בעיה די נפוצה שלא מצאתי בשום שרשור תשובה אמיתית הנוגעת אלי.. הרכב שלי מעשן! מעשן עשן מסריח (עשן לבן-לא סגור אם כחלחל) זה קורה כאשר אני מניע את הרכב יוצא בועת עשן קטנה ונוצר ריח מאוד לא טוב.. העשן ממשיך לצאת אבל לא בקצב של תותח עשן אלה בקצב די לא נראה לעין.. העשן יוצא גם כאשר לוחץ על הדוושה. ערכתי כמה בדיקות- 1)בצעתי בדיקה חמה-הרכב הגיע לטמפרטורה המתאימה ואחרי נסיעה אגרסיבית עדין מעשן/מסריח. 2)אין לי "טחינה" לא במכסה ולא מתחת למכסה (פרקתי את כל המכסה פלסטיק כדי לבדוק) 3)אין לי מים בשמן-ולא שמן במים 4)מנוע לא מתחמם מעל הנורמה 5)המים שפולט האגזוז כנראה לא טל כי זה קורה כאשר גם הוא חם/זה לא שמן בדקתי את הנוזל שיצא זה מים. 6)החלפתי שמן 10W40 של CASTROL ועשיתי ניקוי רדיאטור עם תוסף ניקוי יצא באמת מים זוועה,הכנסתי לו מים ירוקים של פרנסטון והוצאתי אוויר-אין בועות בהנעה או במתן "גז" או ירידה של מים. 7) לא בצעתי נסיעה ארוכה ומאומצת לרכב בכדי שאבדוק אם חסר לו שמן אחרי אבל כן נסעתי משך 10 דקות ואחרי זה בעמידה המשכתי 2.5 טור בערך למשך חמש דקות. השאלה שלי מה יכולה להיות הבעיה? אטם ראש מנוע,גומיות שסתומים,כמות דלק גדולה מידי,דלק מהול במים,רינגים דפוקים,ממיר קטליתי דפוק, המון מים באגזוז עם תערובת של שמן שרוף? יש לציין שאחרי ששמתי את התוסף לדלק "גולד לייבל" העשן הלבן פחת משמעותית,אבל עדין יש ריח מאוד לא טוב ומאוד חזק ------------------------------------------------------------------------------------------ הבעיה השניה היא טיפה פחות מסובכת.. הרכב מאוד קופצני מהרגיל וכאשר עולה על במפר בכביש הרכב פשוט נופל שמאלה מקדימה. הבנתי שזה תסמינים של בולם מפוצץ או דפוק .השאלה האמיתית האם זה באמת בולם דפוק או משהו אחר. כמובן שאם זה בולם אחליף לבד והבנתי שאת שניהם צריך גם אם אחד דפוק? ואם זה באמת שווה התעסקות שלי לעומת מוסכניק המטרה היא לצאת לאזרחות אחרי שלוש שנים של צה"ל קשה ולהשתמש ברכב במינימום בזבוז של כסף . תודה ענקית מראש גם על השרשורים הקודמים שעזרו לי וגם על זה
×
×
  • תוכן חדש...