Jump to content

shoval02

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shoval02

  1. מה שמסומן בצהוב - הצינור שמתחבר לשסתום העגול היה קרוע והודבק באיזולירבנד בסופו של דבר החלפתי את זה למרות שאני לא בטוח כמה זה היה קריטי תודה
  2. לא, הצינור השמאלי
  3. תודה לעונים שורה תחתונה - להחליף או לא? הצינור מחובר לחלקו השני כך ששכבת איזולירבנד דקה עוטפת אותם, יש מעט מרווח. במידה וזה לא אטום טוב זה יכול לפגוע במנוע? אם כן אז אני אעדיף שלא לקחת את הסיכון. מעבר לכך, אני לא מבין גדול אך לי זה לא נשמע טוב שיש לי צינור שמחובר באיזולירבנד ברכב אז אם בכל מקרה אצטרך לתקן זאת מתישהו, אני מעדיף כבר לסיים עם זה עכשיו..
  4. שלום רב, בעת טיפול שגרתי במוסך (מורשה) נמסר לי כי צינור נשם מנוע קרוע ומכיוון שלא היה להם את החלק במחסן הם הדביקו זאת באיזולירבנד. החלק (מקורי) עולה 500 שקל. מה תפקידו של צינור נשם מנוע והאם עצם העובדה שהוא מחובר באיזולירבנד יכולה לגרום נזק לרכב? האם כדאי לי לתקן זאת או שהמצב הנוכחי אינו אמור להפריע? כמו כן, האם יש קשר לזה שלאחרונה כשאני לוחץ על המצמד ברגע החלפת הילוך (כשהטורים על סביבות ה3) נשמע רעש מסוים שלא היה בעבר. רכב: Seat Ibiza 1.6 שנת 2009 תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...