Jump to content

koby.rot

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי koby.rot

  1. כמו שאמרו כאן , לחיצה אורכה עובדת , די מעצבן אבל אתרגל , לגבי הבחור עם ה 301 מניח שגם אצלך יעבוד (שפניתי לצי רכב אמרו שאין מרים חלונות , חחחחח) . תודה רבה למגיבים .
  2. שלום , לקחתי בליסינג פיג'ו 208 אקטיב אוטומט 1.2 , אחלא רכב . רק מוזר שבנעילה הוא לא מרים את החלונות , זו תקלה או שפשוט אין מרים חלונות. תודה מראש .
×
×
  • תוכן חדש...