היי חברים,
לפני שבועיים קניתי קיה ריו LX שנת 2013
האוטו עבר 42K והחלטתי לקחת אותו ליישור קו ולעשות לו טיפול 45K
בשישי האחרון עשיתי לו טיפול במוסך באזור הקריות.
רציתי לדעת האם המחיר שגבו ממני עבור הטיפול הוא סביר?ברור לי שהמוסך צריך להרוויח אבל רציתי לדעת אם המחירים סבירים?
פלטר מזגן 100ש"ח
מצטבר A55 650 ש"ח
פלטר שמן 99 ש"ח
פלטר אוויר 55 ש"ח
דסקיות בלמים קדמיים 230 ש"ח
2 מגבי סיליקון לשמשה הקדמית 120 ש"ח
4 פלגים 160 ש"ח
שמן מנוע 5W30 של חברת Challoiss, עלות 200 ש"ח
עבודה 380
סה"כ 2300 ש"ח
אודה לתשובתכם
עומר