Jump to content

עומר ש

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

הנקודות של עומר ש

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, יש לי קאיה ריו 2013 סדאן-סוג הצמיג שלי 185/65R15 קיבלתי הצעת מחיר לצמיגי Matador 1000 ש"ח כולל איזון גלגלים. האם החברה הזאת חברה טובה? ואיך הצמיגים שלהם? והאם המחיר הוא מחיר טוב לצמיגים הללו? תודה עומר [h=1][/h]
  2. היי תודה על הייעוץ, האם המצבר שהוא מכר לי מצבר טוב?ואמין? והאם אתה מכיר את המגבים שהוא מכר לי? הוא אמר לי שהם באיכות טובה?
  3. אז מהו מחיר סביר לפריטים הללו?
  4. היי תודה על התגובות, החלקים מקוריים לפי מה שראיתי יש לי שאלה לגבי המצבר והמגבים-האם המחירים סבירים? אני מצרף גם תמונות שלהם מצבר של VOLTA דגם 55AH 12V במחיר 650 ש"ח סט 2 מגבי ippon vision סיליקון מידות 16 ו-24 ב-120 ש"ח מצורפות תמונות
  5. היי חברים, לפני שבועיים קניתי קיה ריו LX שנת 2013 האוטו עבר 42K והחלטתי לקחת אותו ליישור קו ולעשות לו טיפול 45K בשישי האחרון עשיתי לו טיפול במוסך באזור הקריות. רציתי לדעת האם המחיר שגבו ממני עבור הטיפול הוא סביר?ברור לי שהמוסך צריך להרוויח אבל רציתי לדעת אם המחירים סבירים? פלטר מזגן 100ש"ח מצטבר A55 650 ש"ח פלטר שמן 99 ש"ח פלטר אוויר 55 ש"ח דסקיות בלמים קדמיים 230 ש"ח 2 מגבי סיליקון לשמשה הקדמית 120 ש"ח 4 פלגים 160 ש"ח שמן מנוע 5W30 של חברת Challoiss, עלות 200 ש"ח עבודה 380 סה"כ 2300 ש"ח אודה לתשובתכם עומר
  6. היי חברים, לפני שבועיים קניתי קיה ריו 2013 כעת אני מעוניין להחליף את 4 הצמיגים המידה שלהם 185/65R15 88H אני רוצה לחליף לחברת צמיגים טובה אך לא יקרה. ולא צמיג סיני זול על איזה חברת צמיגים אתם ממליצים ומה המחיר ל4 צמיגים? נ.ב התקציב הוא 1000 שח. תודה
×
×
  • תוכן חדש...