אהלן,
אני מחפש לקנות 3 צמיגים במחיר של 250 - 400 ש״ח לכל היותר לצמיג (אני מודע לזה שזה מחיר מאוד נמוך, הצמיגים נקרעים לי כל הזמן) ואני מחפש חברה מומלצת עד כמה שאפשר.
מחיפוש קליל, ובתור מישהו שרק מתחיל להתמצא, האפשרות הכנראה טובה היא Falken ZE914
ב 415 ש״ח לצמיג:
http://doron.zapweb.co.il/Product?product_id=6943
ישנן חברות המציעות במחירים זולים יותר: Farroad, Ovation, GT radial, Accelara, Landsail, Radar
והכי זול - Phantom k3000 ב 250 ש״ח (!) ליד הבית שלי
אז השאלה שלי היא האם כל אלו חוץ מהפלקן גרועים? ואיך הפלקן?
תודה!