Jump to content

shmil.t

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shmil.t

  1. הופניתי לפחח בשם דוזאן בבני ברק לצביעת הדלת. מישהו מכיר? אפשר לסמוך עליהם? ובכלל - מה אני צריך לשים לב שפחח יעשה/לא יעשה? תודה!
  2. היי קניתי מאזדה 2 אפור עכבר משנת 2015 מחברת ליסינג. הדלת שליד הנהג מעוטרת בשריטות (תמונה מצורפת), חברת הליסינג נתנה לי אופציה לצביעה מלאה של הדלת. האם לקחת את ההצעה? יש משהו נוסף שאפשר לעשות פרט לצביעה מלאה? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...