שלום לכולם
נכנסתי בנהג מונית שלא נתן לי זכות קדימה לאחר שעצר בתמרור עצור. הוא נתן לי את רשיון הרכב שלו. הרשיון לא בתוקף, אך הוא טוען שהחותמת למטה שאומרת "2018" מצביעה על תוקף הרשיון. אני לא מבין בענייני מוניות אז אני לא יודע אם הוא צודק.
בנוסף, הוא סוחב את העניין ומתחמק ממני כבר יותר משבוע כאשר הוא ממעט לענות לטלפונים ומתעקש שהוא רוצה לראות שוב את הרכב למרות שהוא צילם אותו בזמן התאונה. הרכב הוא של אבי שגר במרכז ולכן אמרתי לו שלא אוכל להביא את הרכב..
הוא לא הראה לי תעודת ביטוח בתוקף עד עכשיו למרות שביקשתי ממנו פעמים רבות.
האם כדאי לי להגיש תלונה במשטרה?
תודה