Jump to content

matan9311

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של matan9311

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום! אשמח אם תוכלו לעזור לי. רכשתי סוזוקי ספלאש 2013 לפני כחודשיים. אני נוסע איתה בעיקר בנסיעות בין-עירוניות. בשבוע האחרון התחילה בעיה מציקה - נורת ה-ESP (נראה כמו רכב שמחליק...) נדלקת פתאום באמצע הנסיעה ולא נכבית. גם כשניסיתי לבטל את המערכת לפני הנסיעה (לחצתי ארוכות על הכפתור שליד ההגה) - הבעיה לא נפתרה והנורה המשיכה להידלק. לא הרגשתי שינוי מיוחד בנסיעה למעט העובדה ה-"קטנה" שהסל"ד קופץ למעלה בזמן שאני נוסע במהירות גבוהה. הוא יכול להגיע ל-4000 כשאני על 100 קמ"ש... אני מוטרד מאוד מהעניין ושוקל לגשת למוסך מורשה. אשמח לעזרכתם!! מתן
×
×
  • תוכן חדש...