שלום!
אשמח אם תוכלו לעזור לי.
רכשתי סוזוקי ספלאש 2013 לפני כחודשיים. אני נוסע איתה בעיקר בנסיעות בין-עירוניות.
בשבוע האחרון התחילה בעיה מציקה - נורת ה-ESP (נראה כמו רכב שמחליק...) נדלקת פתאום באמצע הנסיעה ולא נכבית. גם כשניסיתי לבטל את המערכת לפני הנסיעה (לחצתי ארוכות על הכפתור שליד ההגה) - הבעיה לא נפתרה והנורה המשיכה להידלק.
לא הרגשתי שינוי מיוחד בנסיעה למעט העובדה ה-"קטנה" שהסל"ד קופץ למעלה בזמן שאני נוסע במהירות גבוהה. הוא יכול להגיע ל-4000 כשאני על 100 קמ"ש...
אני מוטרד מאוד מהעניין ושוקל לגשת למוסך מורשה. אשמח לעזרכתם!!
מתן