Jump to content

ehazi

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ehazi

  1. שלום לכולם, אני מחפש סובארו אימפרזה בסביבות מודל 99. ראיתי אחת כזו , יד ראשונה, אוטו', האוטו נראה די טוב ושמור, קבלות על כל הטיפולים בזמן, ספרי רכב מקוריים. מוכן להתחייב בבדיקה שאין פגיעה בשלדה. כשלקחתי לסיבוב, הרגשתי שיש רעידות באיזור ה-40 קמ"ש - לא רעידת אדמה, אבל מרגישים. במהירויות נמוכות או גבוהות יותר הכל נרגע. הוא טען שאף פעם לא שם לב לזה. למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות, ואם כן, כמה עולה לתקן את זה? שווה להתקדם, לקחת את האוטו לבדיקה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...