Jump to content

avi coen

  • פרסום הודעות

    35
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

3 נייטרלי

אודות avi coen

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ועוד שאלה, כמה סיכוי יש שהתקלה בטורבו? בנסיעה רגילה הרכב סוחב יפה מאד, אבל בתחילת נסיעה בבוקר לפעמים הוא מדדה כמה דקות על הילוך ראשון ולא מצליח לסחוב את עצמו ליותר מזה ולהעלות הילוך, זה לא טורבו? אורן, אשמח לתשובתך. תודה רבה
  2. תודה רבה לגבי האטם של הבית מסנן שמן למרות שהנ"ל אמר שהאטם לבד עולה 300 ש"ח מחיפוש ברשת זה נראה שבמקומות אחרים האטם עולה שליש מחיר, אז כל העלות הזו היא רק בגלל העבודה? אשמח להסבר איזה בעיות יפתרו עי"ז האם גם הרעידות מנוע במצב חנייה יפסקו ע"י החלפת הגומיות? גם במהירות של מעל 110 קמ"ש הרכב רועד וזה נראה שזה בגלל המנוע, זה גם אמור להיסתדר? האם החום הגבוה שקיים באזור המנוע ירד? האם בתהליך הנ"ל גם מנקים את המנוע מהפיח והזיהום שהצטבר בתקופה שהיה שם את הנזילת שמן ושהצינור של הטורבו היה חתוך? אם התקלה נפוצה, מתי התקלה אמורה לחזור על עצמה שוב? הרי ב2017 הוחלפו גומיות שסתומ
  3. רקע כללי מדובר בסיטרואן פיקאסו C4 2010 דגם UA5FXH , דגם משרד התחבורה 0151 מנוע טורבו 1.6 5 שנים הרכב היה יחסית בסדר חוץ מניקוי פיח והחלפת אטמים בשסתומים ב2017 במוסך גבע בת"א, וכן החלפת צינור של יניקת אויר של הטורבו (הזמנתי חו"ל והחלפתי לבד) אני לא נוסע בו הרבה, רוב הנסיעות הם בתוך העיר והוא מאד נוח ואני בהחלט הייתי שמח להישאר אתו אם הוא לא בדרך לרוקן לי את הכיס... לאחרונה התחילו בעיות, מידי פעם הוא מעשן כשהוא בטורים גבוהים, וכשאני מוסיף שמן הוא מפסיק, לפני שבוע מוסכניק (מדרכה) עשה לי טיפול 10000 ושם לי שמן 5/30 גרמני עם תקן C3 כמו שצריך (תמיד הקפדתי על שמן איכותי רק שאני
  4. החלפתי, נרכש באותו מודיעין ואני באמת מקווה שהפילטר מקורי ולא חליפי זול. יש סיכוי והנגד הישן בדרך למותו עבד על עוצמה גבוהה מידי?
  5. אתה צודק בעיקרון הוא ממש קופי של הנגד המקורי חוץ מהכיתוב של החברה על הנגד זה הנגד שנרכש https://www.ebay.com/itm/143032269379
  6. ב"ה הנגד מהירויות הגיע, והמזגן עובד, תהקלה נפתרה ב"ה כמדומני שהמזגן אינו חזק כבעבר (אולי נפגע חלקית) , כפי שאני זוכר בנגד הקודם הזריקת אויר היתה חזקה מאד ואפילו יותר מידי, עד כדי שאף פעם לא השתמשתי במצב החזק, משא"כ כעת גם במצב חזק זה סביר ואני משתמש בו בד""כ. תודה רבה מאד למרק על העזרה הגדולה ועל הסבלנות וההכוונה. שבת שלום
  7. תודה רבה מאד מדהים אותי כמה סבלנות יש לך וכמה אתה אוהב לעזור גם לאנשים כמוני שלא מבינים כלום בתחום. תודה מכל הלב, וחג שמח.
  8. מה שעשיתי זה שחיברתי כבל 1.5 קשיח עם נעלי כבל לקונקטור העליון, אלא שאת הכבל האדום חיברתי עם נעלי כבל למפסק מיתוג ON/OFF כדי שאוכל לכבות את המזגן ומהמפסק המשכתי עם כבל לכיוון המפוח, בנוסף לנעלי כבל ליפפתי את כל החיבורים גם בדבק חשמל שחור, ואכן כשבאתי לכבות הפלסטיק של המפסק היה חם מאד, וכעת בדקתי והכפתור רופף ולא עובד נראה שמשהו שם נשבר בתוך המפסק, כנראה הוא זה שנשרף. רכשתי אותו מאוטו מודיעין וביקשתי מהם מפסק שיתאים למתח גבוה, והמוכר לא היה בטוח שזה מתאים אבל הביא לי את זה, זה מפסק מאד דומה לזה https://www.4project.co.il/product/toggle-switch-big-on-off אני באמת מקווה שלא עשיתי נזק ג
  9. מוזר, היום בנסיעה בין עירונית באמצע שהמזגן פועל התחיל ריח של פלסטיק או גומי, הבורר מכוון על אויר מתוך הרכב והפילטרים חדשים משבוע שעבר, הריח כל כך חזק שהייתי חייב לכבות את המזגן ואז הריח נעלם, מה יכול להיות? זה מראה על בעיה במפוח? התחושה היא כאילו משהו נשרף בתוך הרכב ממש. התקלה חזרה גם בנסיעה הבאה, אולי הכבל מתחמם יותר מידי? תודה רבה
  10. אכן עשיתי כמו שמרק הציע, ועובד נפלא על הכי גבוה. תודה רבה מאד על כל העזרה וההכוונה. שבת שלום ופסח כשר ושמח
  11. תודה רבה מאד מעריך את כל המאמץ שלך לעזור בכזו נדיבות. הלכתי היום לרכוש נעלי כבל והיה סגור, בטעות שכחתי שהחנויות סגורות ביום הבחירות. אי"ה אלך מחר שוב ואעשה כעצתך.
  12. אתה לגמרי צודק. אחרי שהזמנתי את הנגד חיברתי עם חוט חשמל 1.5 לחשמל הרכב, ז"א שעקפתי את הנגד ועשיתי גשר מהכבל שנכנס לנגד ישירות למפוח והוא עבד על מהירות חזקה מיד כשהדלקתי את הרכב למרות שלפי לוח הבקרה הוא היה צריך להיות כבוי, וגם כשהפעלתי בלוח הבקרה את האוורור על הכי חזק המזגן נשאר אותו דבר. ד,א מה זה אומר? שהנגד שרוף? יש קשר לזה שלא החלפתי סנן למזגן כשנתיים או יותר? ישר כח על כל העזרה.
×
×
  • תוכן חדש...