אהלן,
יש ברשותי יונדאי i30 שנת 2008 . ברכבת יש חיבור aux ו usb בנוסף יש בקרי שליטה על ההגה.
אני רוצה איזשהו פתרון לחיבור בלוטות' למערכת ככה שישמש לי גם כספיקר וגם לשמיעת מוזיקה.
בנתיים אני משתמש בדיבורית בלוטות' שמתחברת לשקע aux :
http://www.gearbest.com/speakers/pp_197002.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale
עכשיו אני הייתי רוצה שיהיה אפשר לשלוט בפאלפון דרך הלוח מקשים בהגה (להעביר שירים למשל).
מישהו מכיר איזה פתרון לזה?
תודה