Jump to content

tomkah

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tomkah

  1. שלום ! אני נוסע כל יום מנהריה למירון, זאת דרך עם עליה רצינית וירידה תלולה בחזור. אני מחפש רכב אוטומט לפי תקציב עולה סדר גודל של ~30 תודה רבה!
  2. אוטומט. עדיפות לרכב משפחתי. מה הדגמים המדויקים שאתם ממליצים? תודה!!
  3. שלום. אני עובר בקרוב לצפון והולך לעשות נסיעה יום-יומית מנהריה לאיזור מירון.(עליות קשות). אני מחפש רכב חסכוני, אשר יוכל לשרוד את העליות עם מזגן, בתקציב נמוך. (עד 30K) תודה תום
×
×
  • תוכן חדש...