Jump to content

dapin709

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של dapin709

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום יש לי שברולט קרוז 2011 עם מערכת מולטימדיה ומצלמה אחורית. לאחרונה המסך הלבין והצפיה לא איכותית, כאשר התמונה בזמן רוורס לבנה ולא שמישה. יש לציין כי עדיין המערכת כולה עובדת וזה ענין של תצוגה בלבד. אשמח לדעתכם בענין.
×
×
  • תוכן חדש...