היי.
לנו ולבן הקטן בן שנתיים עומדים להצטרף בקרוב שני תאומים במזל טוב. כרגע אנו מתניידים בעזרת יונדאי אקסנט 2005 שההגדרה עליה- סבירה בהחלט. טיפולים ביטוחים ואחזקה זולים, אמינות מופתית. החסרון המרכזי צריכת דלק סבירה מינוס, בתוך העיר 1 ל 7.5. כרגע מעוניינים ברכב עם תא מטען שיכיל עגלת תאומים ומזוודה גדולה לפחות . דבר נוסף חשוב זה צריכת הדלק והאמינות. מתלבט על טויוטה פריוס והונדה ג'אז בשנתונים 2009. אשמח לדעתכם ולרעיונות נוספים. תודה