Jump to content

נירוציק

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נירוציק

  1. היי תודה לכל המגיבים. מהתגובות אני מבין שג'אז ממש לא באה בחשבון. לפריוס התחברתי בגלל החסכון בדלק. lcx, הצעתך לבדיקה ויזואלית טובה מאד, הבעיה שעדיין אין עגלה. [סיפור מורכב בפני עצמו] רכבים מסגמנט מנהלים כמו אוונסיס 2009 יכול ללכת מבחינת נפח תא מטען? מעדיף על פני תצורת סטיישן.
  2. נוסעים כ15K בשנה. 70% עירוני.
  3. 50.000 ש''ח נמתח קצת את התקציב לפי הדרישה
  4. היי. לנו ולבן הקטן בן שנתיים עומדים להצטרף בקרוב שני תאומים במזל טוב. כרגע אנו מתניידים בעזרת יונדאי אקסנט 2005 שההגדרה עליה- סבירה בהחלט. טיפולים ביטוחים ואחזקה זולים, אמינות מופתית. החסרון המרכזי צריכת דלק סבירה מינוס, בתוך העיר 1 ל 7.5. כרגע מעוניינים ברכב עם תא מטען שיכיל עגלת תאומים ומזוודה גדולה לפחות . דבר נוסף חשוב זה צריכת הדלק והאמינות. מתלבט על טויוטה פריוס והונדה ג'אז בשנתונים 2009. אשמח לדעתכם ולרעיונות נוספים. תודה
×
×
  • תוכן חדש...