תודה על התגובה בני.
1.המאוורר - ביטלו לו את המערכת החשמל, והוא עובד ביחס של אחד לאחד עם הפולי.
2.כאשר החלפתי משאבת מים, בדקתי שהפקק מים נמצא ותקין.
3.בהרכבת האטם ראש החדש, בצעתי התאמה עם האטם הישן, ונמצא שהם זהים.
גדי אברהם
הרכב מתחמם...
1. הרדיאטור עבר ניקוי.
2. המנוע עובד ללא טרמוסטט.
3. הוחלף משאבת מים.
4. פורק ראש מנוע,הושחז והורכב חזרה.
עובד עצות,מיואש מהרכב-פוזל לכיוון וולוו...
עצות מעשיות יתקבלו בברכה.
גדי אברהם.