Jump to content

גדי אברהם

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גדי אברהם

  1. http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=20896
  2. http://www.tapuz.co.il/Communa/userCommuna.asp?Communaid=20896 קומונה של וולוו
  3. תודה על התגובה בני. 1.המאוורר - ביטלו לו את המערכת החשמל, והוא עובד ביחס של אחד לאחד עם הפולי. 2.כאשר החלפתי משאבת מים, בדקתי שהפקק מים נמצא ותקין. 3.בהרכבת האטם ראש החדש, בצעתי התאמה עם האטם הישן, ונמצא שהם זהים. גדי אברהם
  4. ב-505 אין מאוורר חשמלי, המאוורר הוא מכני על הציר של הפולי של משאבת המים...
  5. הרדיאטור נוכה לידי.... דרשתי שיפתח את שני צידיו... והעביר חוטר בכל המעברים... לאחר מכן בדקתי מול השמש שכל המעברים פתוחים... מה יכול להיות ?
  6. הרכב מתחמם... 1. הרדיאטור עבר ניקוי. 2. המנוע עובד ללא טרמוסטט. 3. הוחלף משאבת מים. 4. פורק ראש מנוע,הושחז והורכב חזרה. עובד עצות,מיואש מהרכב-פוזל לכיוון וולוו... עצות מעשיות יתקבלו בברכה. גדי אברהם.
×
×
  • תוכן חדש...