כרגע יש לי מערכת שבאה עם הרכב, מסך של קנווד שהבנאדם שרכש את הרכב שידרג, והיא לא מפסיקה לעשות בעיות.
אני רוצה להחליף אותה למולטימדיה שתעשה את העבודה ולא יקרה מידי, מה שכן חשוב שיהיה לה שיקוף מסך או אנדרואיד.
התקציב הוא 1500+-
תודה רבה לעוזרים.
נ.ב
הצורה הפנימית של הרכב נראת כמו 2010 כי הרכב הוא שנתון 2009 דצמבר, אחרי השינויים שעשו בפנים.