שלום,
לקחתי רכב יונדאי לבדיקה, הכל היה תקין פלוס (רכב נראה מדהים) אך הייתה בעיה אחת, הבוחן הבחין שהדלת פורקה והחוזרה למקום(כנראה עפ"י שחיקת הברגים),הוא ידע לאבחן שהדלת היא דלת יונדאי מקורית אך לא ידוע אם היא הדלת המקורית של הרכב הספציפי.
בעל הרכב הכחיש מכל שהוחלפה דלת, ולא ידע להסביר למה פורקה. הוא התקשר למוסך והם טענו שהם פירקו את הדלת על מנת להחליף גומי אוטם לפני שנתיים.
יש לציין שעל הדלת הנוכחית יש פגיעה קלה.
האם באמת פרקים דלת כדי להחליף גומי אוטם? ואם החליף את הדלת אז למה עדיין יש דפיקות?
נשמע אמין?
אשמח לתשובתכם המנוסה,
תודה,