Jump to content

emanuel6w

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של emanuel6w

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן חברים, ביום בהיר אחד פתאום שמתי לב שאין זרם לשקע 12V ושהרדיו דיסק לא מקבל מתח. בדקתי פיוזים- יש כ6 פיוזים שלא נדלקה הנורה לבדיקת מתח , כאשר נגעתי בהם : (2 ספייר , FOG 15A , TAIL 10A , L/H RH 10A , H/L RH 10A ). החלפתי את הפיוזים הישנים בחדשים אך עדיין כשאני נוגע עם הבודק מתח אף אחד מהפיוזים לא מגיב, ועדיין אין מתח לשקע 12V ולרדיו. מה עליי לעשות?
×
×
  • תוכן חדש...