אהלן חברים,
ביום בהיר אחד פתאום שמתי לב שאין זרם לשקע 12V ושהרדיו דיסק לא מקבל מתח.
בדקתי פיוזים- יש כ6 פיוזים שלא נדלקה הנורה לבדיקת מתח , כאשר נגעתי בהם :
(2 ספייר , FOG 15A , TAIL 10A , L/H RH 10A , H/L RH 10A ).
החלפתי את הפיוזים הישנים בחדשים אך עדיין כשאני נוגע עם הבודק מתח אף אחד מהפיוזים לא מגיב, ועדיין אין מתח לשקע 12V ולרדיו.
מה עליי לעשות?