יש לי הונדה סיוויק שנת 99 החלפתי רדיאטור חדש לפני פחות משבוע וכשאני נוסע בעיר ומחוץ לעיר נסיעות לא ממש ארוכות הכל טוב אבל אם אני עושה נסיעה נגיד מהמרכז לירושלים אז בעליות ממש קרוב לירושלים מתחמם לי האוטו בעוד איזה רבע מחוג ואז אני בודק אם חסר מים ורואה שחסר קצת ממה שבדקתי מתחילת הנסיעה וכשאני ממלא החום יורד וממשיך לנסוע וצריך לציין שנראה לי שהמים עוברים למיכל רזרבה והפקק שלי לא מקורי ולא של הרדיאטור החדש אבל לא נראה שום נזילות