שלום לכולם, קודם כל תודה על התגובות ובכלל הרבה פעמים חיפשתי פה בפורום תשובות ומצאתי המון עצות טובות
המחשבה על הג'מפי ולא על smax, grandis וכו' היא באמת בגלל הבגאז' שיישאר מקום למשהו כשהרכב מלא בוסטרים וכלבים
האם לדעתכם עדיף לעלות בשנה ובמחיר ברכישה או לקנות רכב ישן וזול ויישאר לי 20,000 שח לתיקונים טורבו /קלאצ'/משאבות למיניהם....
אני מעריך שנסיעות כ25,000 ק"מ לחודש
תודה