אני חייב להזהיר את כל החברים בפורום להתרחק מצמיגי SAVA
ולא לרכוש אותם בשום מצב ובשום מחיר אם אתם רוצים להנות מנהיגה חלקה .
לפני מס חודשים רכשתי 4 צמיגים עבור מכוניתי ו2 נוספים עבור הרכב של אישתי ומה לומר לכם עינוי...3
הרכב רועד כמו ויברטור... החל ממירות של 90 קמש. פניתי למתקין שום דבר דחף לי צמיגים של קלבר בעוד 500 ש"ח. ועדין הבעיה לא נפתרה.
כל דבר שהתבקשתי לעשות עי הפנצר מכר ביצעתי אבל לאחריות של היצרן שהיא כמו חתימה על הקרח.
והרכב עדין רועד ... איזון גלגלים בוצע ... כיוון נפרונט בוצע
נבדק ע"י כל המכונאים בסביבה הכל תקין. רק החברה טוענת שהצמיגים שלה מצויינים.
לכן אומנם הפסדתי 1500 ש"ח אבל אני אדאג שהיבואן יפסיד הרבה יותר...
אנא הזהרו.