מחפש המלצות לקניית רכב תקציב 30,000-40,000 ש"ח. זוג ללא ילדים (מקווים שישתנה בשנה הקרובה)
לא נוסעים מרחקים גדולים ברכב, בעיקר בתוך העיר.
החל משנתון 2011 ואילך. עדיף מה שיותר חדש בכמה שפחות כסף כמובן.
כרגע מתלבט בין יונדאי I20 שנתונים 2011- 2012 לבין דיהסטו סיריון שנת 2011, אופציה נוספת פורד פיאסטה טרנד 1.4.
יש המלצות על מה ללכת ?
או רכב אחר בתקציב הנ"ל ?
תודה מראש.