קיה קרניבל 2022 חדשה. מערכת מולטימדיה מקורית מובנית. תומכת בהתחברות לרשתות WiFi - למשל על ידי Mobile Hotspot בטלפון. זה המדריך הרשמי של המערכת באתר קיה: קישור.
המערכת הגיעה עם 4 אפליקציות בלבד: Waze, Nobex, רדיו 102, פנגו.
אני לא רואה שום דרך להתקין אפליקציות נוספות. פספסתי משהו? ואם זה חסום, מה הדרך לעקוף את זה?
אני מחפש דרך להתקין Spotify ישירות על מערכת המולטימדיה ולא להשתמש בו דרך שיקוף מסך של הטלפון (Android Auto / Apple Car Play) - שדורש חיבור של הטלפון עם כבל USB.