הי
אי יודע שהנושא נטחן לא מעט פעמים וקראתי לא מעט פוסטים אבל עדיין נשארתי עם סימן שאלה גדול איזה רכב הכי נכון בשבילי.
קצת פרטים: משפחה 6נפשות ילדים בגילאים 14,12,8,4
כרגע נוסע בפולקסוואגן טוראן 2009 1.4TSI מאוד מרוצה אבל רוצה לחדש ומעדיף יותר תא מטען כאשר נוסעים 6 נוסעים.
התרגלנו לצריכת דלק יחסית טובה ואמינות של טוראן ומחפש רכב דומה מהבחינה הזאת.
נוסעים בשנה סביבות 12K רובם בעיר אבל מידי פעם טיולי קפינג שצריך לסחוב הרבה ציוד.
חשבתי על אאוטלנדר אבל לקחתי לסיבוב רכב ליסינג של חבר שנת 2014 אבל עם מזגן ועליית כביש פרויד בחיפה הוא לא סוחב (יחסית לטוראן באותם תנאים).
מחפש שנת 2012 ומעלה בתקציב 150K פלוס מינוס (עדיף מינוס )
אם יש ג'יפון שמתאים לתנאים הנ"ל אפילו עדיף