Jump to content

Andy Pvni

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Andy Pvni

  1. מישהו יודע כמה יעלה לי ליבא לארץ מכשיר דיאגנוסטיקה במחיר של 1000-2000 מה המס עליו ? מצטער אם זה לא הפורום הנכון ! אשמח הם יעבירו אותו לנכון
×
×
  • תוכן חדש...