Jump to content

Orenluni

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Orenluni

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הי, תודה על השיתוף בפריצת המערכת. האם תוכל להסביר בצורה מפורטת על עקיפת הממסר של ידית האמברקס? היכן ממוקם המתאם המדובר ? תודה, אורן
×
×
  • תוכן חדש...