Jump to content

angos11

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי angos11

  1. יש לי סיאט איביזה fr שנת 2014, 1.2T 105 כ"ס ידנית, אני רוצה לשפר אותה מבחינת ביצועים. על איזו תוכנת ניהול מנוע הייתם ממליצים ....APR,REVO תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...