שלום לכולם, אני מחפשת רכב יחסית קטן, אך לא מיני, מרווח, חשוב לי מאוד שיהיה גבוה ותא מטען סביר+. וכמובן גם חסכוני.
כבר הרבה זמן שמתי עין על סוזוקי ספלאש וסוזוקי סוויפט אך אני נאלצת לשלול בגלל גודל תא מטען.
הצורך באוטו הוא בעיקר נסיעות עירונית או בין עירוניות קצרות.
חשבתי על סוזוקי SX4 אך ראיתי שהוא יוצא בין השנים 2011- 2014, מה המשמעות של זה? זה סיבה לשלול? אפשרויות נוספות שעלו גם טויוטה יאריס, פיג'ו 208.
קראית הרבה בפורום וראיתי הרבה המלצות לסקודה פאביה לצרכים שלי אך אני לא שלמה עם זה.
בשביל גובה ומרווח חשבתי גם על הדייהטסו טיריוס, אם לא שלוש הדלתות גם על סוזוקי ג'ימיני, רנו קאפצ'ור.
אני מחפשת רכב יד 2 ולא חדש מהחברה.
תודה רבה לעונים.