Jump to content

kaac

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kaac

  1. שלום ברשותי קליאו 92 אוטומט 1400 170K בזמן האחרון במיוחד בתחילת הנסיעה/היום הגיר עושה בעיות ( קפיצות, חוסר סחיבה ויצא שלא העביר לרברס כבר 3 פעמים) חבר אמר לי שזו בעיה מוכרת בקליאו ויש סיכוי שהחלפת פילטר שמן גיר תעזור נכון? אשמח להצעות תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...