Jump to content

גלגלאקספקס

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גלגלאקספקס

  1. שלום,כרגע קיים מצבר בסקודה שלי 45 אמפר. תקשרתי לכמה מקומות מוכרים מצבר של חברת varta.אמרו לי לקחת 60אמפר בגלל שזה פחות אתאמץ וגם יחזיק יותר וגם חזק. זה לא נחשב יותר מידי? ומה לקחת 45.52.56.60?
×
×
  • תוכן חדש...