שלום לכולם,
אני מחפש רכב 7 מקומות לעבודה בגינון (כולל גרירת עגלה) ולמשפחה (שחקן רביעי בדרך..)
המליצו לי על פולקסוואגן קאדי,
העניין הוא שחלק המליצו על הדיזל וחלק על הבנזין (1200 TSI).
התקציב שלי הוא סביב ה50 אלף ש"ח שזה סביב שנת 2011.
הדיזל מצד אחד אמור להיות מתאים יותר לעבודה מסיבי כמו שלי (נסיעה של כ 120 ק"מ ביום וגרירת עגלה עם גזם כל יום לשעה-שעתיים בערך..) וחסכוני.
מצד שני הסיכון לתקלות יקרות בדיזל כמו טורבו, מזרקים וכדו' נראה לי גם גבוה.. ומנוע הבנזין לעומתו פשוט וזול יחסית מבחינת תקלות.
מה אתם אומרים?
זה ממש דחוף לי כי אני הולך לקנות בימים הקרובים, וחשוב לי לעשות קניה חכמה כדאי שיהיו לי כמה שפחות עלויות תיקונים בהמשך..